Останні новини
Сьогодні матеріалів немає.
Дистанційне навчання

Прозорість та інформаційна відкритість

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наша гімназія на карті

Наша адреса

  • Тернопільська область
  • Лановецький район
  • село Шили
  • вул. Героїв Майдану, 3
  • тел. (03549)4-37-27
  • e-mail:karnachivka@gmail.com

  • Наша школа на Facebook

    Бібліотека

    Школа на порталі

    Архів записів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Психолог радить батькам

     

    Поради щодо спілкування:

    1. Сприяйте дитячій автономності (самостійності). Чим більше ви вимагаєте її (самостійності) в усіх сферах повсякденного життя, тим більше зможе ваша дитина працювати з почуттям відповідальності в шкільній сфері. Автономне (самостійне) навчання є тією ціллю, в напрямку якої ви маєте працювати, тому що самостійність є найважливішим елементом ефективного і тривалого процесу навчання. Хваліть свою дитину за самостійні дії, наприклад, за самостійне розпізнавання помилок.

    2. Якщо ваша дитина потребує допомоги, спонукайте її до того, щоб вона сама знайшла шляхи розв’язання. Допоможіть їй завдяки підказкам, таким як, наприклад, вказівка на довідники, знаходження правил, відгадування ребусів та інше, що може привести до шляхів розв’язання. Не спонукайте свою дитину тільки до одного шляху розв’язання.

    3. Дайте своїй дитині можливість перенести знання зі школи на домашній рівень і таким чином практично їх засвоїти.

    4. Визнайте здобутки дитини. Надавайте перевагу похвалі (заохоченню), а не докорам. Похвалою та заохоченням Ви досягнете чогось набагато легше та краще, ніж ниттям, нагадуваннями і іншими покараннями.

    5. При похвалі звертайте увагу на те, щоб не обмежувати її критикою («Дев’ять, звичайно, чудово, але без двох дурних помилок це могло бути б дванадцять»). Будьте обережними в обходженні із заохоченнями (винагородами) як визнанням здобутку (ефективності).

    6. Не ставте перед своєю дитиною завищені вимоги. Не робіть їх строгішими ніж вимоги вчителів, наприклад, вимагаєте виконання додаткових завдань.

    7. Будьте зразком у поведінці. Вимагайте від своєї дитини не більше, ніж від себе самого. Дитина, яка, наприклад, бачить своїх батьків, які читають, швидше й сама читатиме, ніж дитина, батьки якої часто сидять перед телевізором.

    8. Говоріть, по можливості, якомога позитивніше про школу, вчителів та предмети. Вашій дитині досить того, що вона бореться зі своїми власними упередженими думками.

     

    Поради батькам щодо запобігання шкільній дезадаптації

    1. Формуйте позитивне ставлення до школи.

    2. Виявляйте інтерес до шкільних справ та успіхів дитини.

    3. Формуйте адекватну самооцінку.

    4. Не перевантажуйте дитину надмірними заняттями, чергуйте їх з грою, не ставте до дитини завищених вимог.

    5. Навчайте етичних норм спілкування з однолітками та дорослими.

    6. Привчайте самостійно долати труднощі, які під силу подолати 6-річній дитині.

    7. Сприяйте підвищенню самооцінки дитини, частіше хваліть її, але так, щоб вона знала за що.

    8. Пам’ятайте, що кожна людина має право на помилку.

    9. Частіше згадуйте себе у дошкільному віці.

    10. Уникайте змагань і видів робіт, що враховують швидкість.

    11. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми, особливо якщо вона є менш успішною, ніж інші діти.

    12. Частіше використовуйте тілесний контакт, вправи на релаксацію.

    13. Демонструйте зразки впевненої поведінки, будьте в усьому прикладом дитині.

    14. Не принижуйте дитину.

    15. Любіть дитину безумовною любов’ю, приймайте її такою, якою вона є.

     

    Сварити чи не сварити дитину?

    1. Перед тим, як сварити дитину дайте відповідь на запитання: «Для чого?». Тобто що ви хочете з цього покарання?

    2. Покарання не повинне шкодити здоров’ю (фізичному, психічному).

    3. Якщо є сумніви, карати чи ні, краще не карайте. Ніякої профілактики.

    4. Терміни давнини. Краще не карати взагалі, ніж карати із запізненням (дитина не може встановити зв’язок між негативною поведінкою і покаранням). Повернення до минулого призводить до регресу, затримки духовного розвитку.

    5. Покараний – пробачений. Має бути збережений емоційний контакт із дитиною. Покарання – завершення негативного етапу життя. Сторінку перегорнуто, життя починається спочатку.

    6. Покарання не повинно принижувати гідність дитини.

    7. Покарання повинно бути адекватним. За один раз – одне покарання, а не «салат» покарань з різних учинків.

    8. Дитина не повинна боятися покарань. А усвідомлювати, що покарання – неприємне, небажане.

    9. Бажано, щоб дитина брала участь у виборі покарання. Це підвищує її значущість у власних очах, дає певну волю й відповідальність за власне життя.

    10. Покарання – надзвичайний захід. Використовується у випадках, коли інші способи викорінення небажаної поведінки не дали результату.

    Вхід на сайт
    Пошук
    Наші вчителі










    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


    ЗЗСО "Карначівська гімназія" Збаразької міської ради Тернопільської області © 2024
    Сайт створено у системі uCoz