Останні новини
Сьогодні матеріалів немає.
Дистанційне навчання

Прозорість та інформаційна відкритість

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наша гімназія на карті

Наша адреса

  • Тернопільська область
  • Лановецький район
  • село Шили
  • вул. Героїв Майдану, 3
  • тел. (03549)4-37-27
  • e-mail:karnachivka@gmail.com

  • Наша школа на Facebook

    Бібліотека

    Школа на порталі

    Архів записів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ДПА 9 клас

     

     

    2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

     

    У 2019-2020 році ДПА у 9 класі, в зв'язку з карантином, не буде!

     


     

    2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

     

    УКРАЇНСЬКА МОВА

     

    29 травня 2018 року

        Ефективною формою проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі є диктант, текст якого укладають учителі  та затверджує керівник  закладу освіти. При цьому на розсуд педагогів можуть  підбиратися декілька варіантів.

        Під час підготовки варто враховувати тематику текстів, орієнтовно визначену в соціокультурній змістовій лінії навчальної програми.

        За обсягом тексти диктантів повинні містити 160 -170 слів.

        Визначаючи кількість слів, ураховують як самостійні, так і службові частини мови.

        На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту.

    Оформлення роботи

        У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп  закладу загальної середньої освіти, на ньому зазначається дата, наприклад: 01.06.2018 р. Підпис роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки:

    Робота

    на державну підсумкову атестацію

    з української мови за курс базової середньої освіти

    учня (учениці) 9 класу

    ( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

     

        На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту, наприклад:

    Диктант

    Джерело позитивних емоцій

     

    Диктант оцінюється однією  оцінкою на основі таких критеріїв:

    орфографічні та пунктуаційні помилки оцінюються однаково;

    повторювані помилки (в одному і тому ж слові, яке повторюється в диктанті кілька разів) вважаються однією  помилкою; однотипні помилки (на одне й те саме правило), але у різних словах вважаються різними помилками;

    розрізняють "грубі" помилки й  "негрубі" (винятки з усіх правил; написання великої букви в складних власних назвах; правопис прислівників, утворених від іменника з прийменниками; заміна одного розділового знака іншим; заміна українських букв російськими, випадки, коли замість одного знака поставлений інший; випадки, що вимагають розрізнення не і ні – у сполученнях не хто інший, як…; не що інше, як…; ніхто інший не…, ніщо інше не …;  пропуск одного зі сполучуваних розділових знаків або порушенні їх послідовності;

    орфографічні та пунктуаційні помилки  на правила, що не включено до шкільної програми, виправляють, але не  враховують. Також не вважають за помилку неправильну передачу так званої авторської пунктуації;

    за наявності в диктанті більше п’яти виправлень оцінка знижується на один бал.

    Нормативи оцінювання диктанту

     

    Бали

    Кількість помилок

    Бали

    Кількість помилок

    1

    15-16 і більше

    7

    4

    2

    13-14

    8

    3

    3

    11-12

    9

    1+1(негруба)

    4

    9-10

    10

    1

    5

    7-8

    11

    1(негруба)

    6

    5-6

    12

    -

     

    МАТЕМАТИКА

     

    4 червня 2018 року

    Для проведення державної підсумкової атестації використовують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів  робота складається з 3 частин.

    Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання  подається 4-5 варіантів відповіді.

    Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.

    Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.

    Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких учні мають подати розгорнуту відповідь.

    Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні завчасно ознайомлені. 

    У кожній із частин атестаційної роботи  поєднуються завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати увесь курс математики 5-9 класу.

    Завдання третьої  частини атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

    Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів.

     

    Система нарахування балів за правильно виконане завдання для оцінювання робіт ДПА з алгебри учнів загальноосвітніх класів

    Номери завдань Кількість балів Всього балів
    1.1-1.10 по 1 балу 10 балів
    2.1-2.4 по 2 бали 8 балів
    3.1-3.3 по 4 бали 12 балів
    Всього балів   30 балів

     

     

    Переведення балів в оцінку за 12- бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх класів

    Кількість набраних балів

    Оцінка за 12- бальною системою

    оцінювання навчальних досягнень учнів

    1-2 1
    3-4 2
    5-6 3
    7-8 4
    9-10 5
    11-12 6
    13-15 7
    16-18 8
    19-22 9
    23-25 10
    26-28 11
    29-30 12

     

     

    Критерії оцінювання завдань третьої частини

    Що виконав учень Відповідна кількість балів за завдання
    Отримав правильну відповідь і навів повне її обгрунтування. 4 бали
    -Отримав правильну відповідь, але вона не достатньо обґрунтована або розв’язання містить незначні недоліки.
    -Отримав відповідь, записав правильний хід розв’язання завдання, але в процесі розв’язування  припустився помилки обчислюваного або логічного характеру.
    3 бали
    Суттєво наблизився до правильного кінцевого результату або в результаті знайшов лише частину правильної відповіді. 2 бали
    -Розпочав розв’язувати завдання правильно, але в процесі розв’язування припустився помилки у застосуванні необхідного твердження чи формули.
    -Лише розпочав правильно розв’язувати завдання.
    1 бал
    Розв’язання не відповідає жодному з наведених вище критеріїв. 0 балів

     

    Зразок відповіді

     

    ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

     

    7 червня 2018 року

    Завдання для ДПА мають бути зорієнтовані на визначення рівня навчальних досягнень учнів, які включають основні питання програми.

    Учитель готує кілька варіантів атестаційних робіт (наприклад, 10). Кожен з таких варіантів може містити по 22 тестових завдання з історії таких форм:

    •  завдання 1-16 мають чотири варіанти відповідей, серед яких треба вибрати одну правильну;
    •  у завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, потрібно добрати одну правильну відповідь з варіантів, позначених цифрою;
    • у завданнях 19, 20 потрібно розташовувати історичні події у хронологічній послідовності;
    • завданнях 21, 22 мають сім варіантів відповідей, серед яких треба вибрати три правильні.

    Зміст тестових завдань повинен відповідати навчальним програмам для загальноосвітніх навчальних закладів та змісту підручників з історії, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

    Під час виконання завдань учні мають виявити:

    - знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології, картографії, історичних особистостей, культурно-історичних пам’яток;

    - уміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;

    - уміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;

    - уміння працювати з історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами тощо.

     

    Вхід на сайт
    Пошук
    Наші вчителі










    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


    ЗЗСО "Карначівська гімназія" Збаразької міської ради Тернопільської області © 2024
    Сайт створено у системі uCoz