Останні новини
Сьогодні матеріалів немає. Календар
Наша гімназія на карті
Наша адреса
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ДПА 9 клас
2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
У 2019-2020 році ДПА у 9 класі, в зв'язку з карантином, не буде!
2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
УКРАЇНСЬКА МОВА
29 травня 2018 року Ефективною формою проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі є диктант, текст якого укладають учителі та затверджує керівник закладу освіти. При цьому на розсуд педагогів можуть підбиратися декілька варіантів. Під час підготовки варто враховувати тематику текстів, орієнтовно визначену в соціокультурній змістовій лінії навчальної програми. За обсягом тексти диктантів повинні містити 160 -170 слів. Визначаючи кількість слів, ураховують як самостійні, так і службові частини мови. На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту. Оформлення роботи У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп закладу загальної середньої освіти, на ньому зазначається дата, наприклад: 01.06.2018 р. Підпис роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки: Робота на державну підсумкову атестацію з української мови за курс базової середньої освіти учня (учениці) 9 класу ( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту, наприклад: Диктант Джерело позитивних емоцій
Диктант оцінюється однією оцінкою на основі таких критеріїв: орфографічні та пунктуаційні помилки оцінюються однаково; повторювані помилки (в одному і тому ж слові, яке повторюється в диктанті кілька разів) вважаються однією помилкою; однотипні помилки (на одне й те саме правило), але у різних словах вважаються різними помилками; розрізняють "грубі" помилки й "негрубі" (винятки з усіх правил; написання великої букви в складних власних назвах; правопис прислівників, утворених від іменника з прийменниками; заміна одного розділового знака іншим; заміна українських букв російськими, випадки, коли замість одного знака поставлений інший; випадки, що вимагають розрізнення не і ні – у сполученнях не хто інший, як…; не що інше, як…; ніхто інший не…, ніщо інше не …; пропуск одного зі сполучуваних розділових знаків або порушенні їх послідовності; орфографічні та пунктуаційні помилки на правила, що не включено до шкільної програми, виправляють, але не враховують. Також не вважають за помилку неправильну передачу так званої авторської пунктуації; за наявності в диктанті більше п’яти виправлень оцінка знижується на один бал. Нормативи оцінювання диктанту
МАТЕМАТИКА
4 червня 2018 року Для проведення державної підсумкової атестації використовують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів робота складається з 3 частин. Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання подається 4-5 варіантів відповіді. Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь. Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких учні мають подати розгорнуту відповідь. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні завчасно ознайомлені. У кожній із частин атестаційної роботи поєднуються завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати увесь курс математики 5-9 класу. Завдання третьої частини атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу. Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів.
Система нарахування балів за правильно виконане завдання для оцінювання робіт ДПА з алгебри учнів загальноосвітніх класів
Переведення балів в оцінку за 12- бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх класів
Критерії оцінювання завдань третьої частини
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
7 червня 2018 року Завдання для ДПА мають бути зорієнтовані на визначення рівня навчальних досягнень учнів, які включають основні питання програми. Учитель готує кілька варіантів атестаційних робіт (наприклад, 10). Кожен з таких варіантів може містити по 22 тестових завдання з історії таких форм:
Зміст тестових завдань повинен відповідати навчальним програмам для загальноосвітніх навчальних закладів та змісту підручників з історії, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Під час виконання завдань учні мають виявити: - знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології, картографії, історичних особистостей, культурно-історичних пам’яток; - уміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення; - уміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами; - уміння працювати з історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами тощо.
|
Пошук
Наші вчителі
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||