1. Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення.
Зміна кількості населення в світі та Україні. (Опрацювати матеріал підручника § 49. Виконати завдання 3 підручника на сторінці 209.)
2. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні. (Опрацювати матеріал підручника § 51. Виконати завдання 4 підручника на сторінці 215.)
3. Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями.
Міське і сільське населення. (Опрацювати матеріал підручника § 52. § 54. Виконати завдання 4 підручника на сторінці 225.)
4. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація. (Опрацювати матеріал підручника § 53. Виконати завдання 1 підручника на сторінці 223.)
https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ
https://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQ
5. Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни. (Опрацювати матеріал підручника § 55. Виконати завдання 3 підручника на сторінці 229.)
6. Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення(Опрацювати матеріал підручника § 56. Виконати завдання 4підручника на сторінці 231.)
Продовжуємо вивчати географію дистанційно.
ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ:
1.Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні. ( опрацювати матеріал підручника §57.).
2.Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічне активне населення . Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення ( опрацювати матеріал підручника §58-59 ).
3. Контрольна робота з розділу «Населення України та світу»
4.Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Тернопільської області ( опрацювати матеріал підручника §60.)
5.Природа Тернопільської області Особливості природних умов і ресурсів .Природокористування. Об’єкти природно-заповідного фонду ( опрацювати матеріал підручника §61-62.)
6. Населення Тернопільської області. Кількість та структура населення. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення ( опрацювати матеріал підручника §63.)
Тематичне оцінювання з теми «Населення України та світу»
Виберіть одну правильну відповідь
1. Що має значний вплив на зростання (скорочення) кількості населення
А Сальдо міграцій
Б Природний приріст населення
В Природний та механічний рух населення
2. Виберіть людину, яка належить до трудових ресурсів
А Жінка 40 років, інвалід І групи
Б Школяр 15-ти років
В Чоловік 30-ти років, який тимчасово не працює
3. Назвіть країну з найчисленнішою Східною українською діаспорою
А Литва
Б Казахстан
В Молдова
4. Виберіть з переліку релігію, яка має поширення в північних країнах Африки та на аравійському півострові.
А Католицизм
Б Протестантизм
В Іслам
5.В котрій з областей України спостерігається найбільше скупчення болгарів
6.Установіть відповідність
І. До кожного виду міграції доберіть приклад переміщення населення в Україні
1 Маятникова міграція
2 Інтелектуальна міграція
3 Імміграція
4 Сезонна міграція
А Поїздка бригади працівників на збирання картоплі до Білорусії
Б Щоденні поїздки програміста з передмістя до Києва на роботу
В Професор з України працює у Кембріджському університеті над розробкою лікарського препарату
Г В’їзд громадянина Словаччини в Україну на постійне проживання
7.Виберіть три правильні відповіді із семи запропонованих
І. Визначте характерні риси процесу урбанізації в Україні.
1 Темпи зменшення чисельності населення в країні сповільнюються
2 Старіння населення в країні спричинене низькою народжуваністю
3 Понад дві третини населення країни проживає в міських населених пунктах
4 Столиця утворює «зону притягання» і формує агломерацію
5 Найменш заселеними є гірські райони Українських Карпат
6 Найменша частка міського населення характерна для західних областей
7 За межами країни працює кілька мільйонів трудових мігрантів
|